piątek, 25 września 2015

Zott - Monte Snack

W ramach kampanii na trnd.pl miałam możliwość przetestowania Monte Snack (Zott), jest to delikatny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.



Monte Snack zmieści się w każdej (nawet małej) torebce, czy plecaku. Jest idealny do podrzucenia dziecku na drugie śniadanie, czy też na przekąskę w pracy, jednym słowem jest stworzony zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

 Od pierwszego kęsa Monte Snack przypadł mi do gustu, bo nie ukrywam, że mam słabość do tego typu przekąsek, również moje dzieci oczarowane zostały smakiem Monte Snack. Oczywiście przekąska tego typu nie może stanowić podstawy naszej diety, ale od czasu do czasu odrobina przyjemności nie zaszkodzi. Na pewno ktoś kto raz spróbuje Monte Snack nie zapomni tego smaku i jest ryzyko, że na jednym Monte Snack się nie skończy, tak jak to miało miejsce w przypadku mnie i mojej rodziny.

Monte Snack jest pyszną przekąską dla każdego, kto ma ochotę na małe co nieco.

Zalety:
  • Pyszny, delikatny smak
  • Bardzo poręczna przekąska 
  • Dostarcza wiele radości dzieciom i dorosłym 
  • Bogactwo składników
Wady:
  • Kaloryczność - jedna porcja to ok.150 kcal
  •  Istnieje duże ryzyko, że jak się raz spróbuje, to będzie się chciało więcej i częściej

    Ocena:
    ·         5/5
    #montesnack #trnd

Brak komentarzy: