poniedziałek, 3 czerwca 2013

AKUKU Smoczek na butelkę do podawania lekarstw



Pamiętam pierwszą infekcję mojego dziecka, kiedy to musiałam podawać mu różne specyfiki, za bardzo nie wiedząc jak to zrobić. Posługiwałam się wówczas specjalną strzykawką do podawania lekarstw i o ile w dzień w miarę sobie radziliśmy, to najgorzej było w nocy. Dziecko budziło się bardzo głodne i domagało się jedzenia tu i teraz, w efekcie spora część lekarstw była zwyczajnie wypluwana. By ułatwić rodzicom podawanie lekarstw firma AKUKU stworzyła specjalny smoczek do podawania lekarstw. Smoczek bardzo łatwo zamontować na butelce, pod warunkiem, że mamy butelkę wąskootworową. W naszym przypadku był z tym problem i musieliśmy się zaopatrzyć  specjalnie w taką butelkę, bo te które używamy są szerokootworowe. Lekarstwo aplikowałam do specjalnego otworu w butelce za pomocą strzykawki, tak najłatwiej jest mi odmierzyć odpowiednią dawkę. Otwór do podawania lekarstw, jak również samo ujście tego otworu do miejsca, w którym lekarstwo miesza się z mlekiem jest szerokie, więc nawet gęste zawiesiny antybiotykowe spokojnie wymieszają się z mlekiem. Smoczek ułatwia bezstresowe podawanie lekarstw dziecku, które nawet nie jest świadome, że wraz z mlekiem do jego organizmu trafia dawka medycznego specyfiku.

Krótkie podsumowanie smoczka na butelkę do podawania lekarstw

Zalety:
  • Bardzo łatwa aplikacja lekarstw
  • Stosunkowo szeroki otwór umożliwiający nawet bezproblemową aplikację zawiesin
  • Solidny materiał, dobra jakość smoczka
Wady:
  • Pasuje tylko do butelek wąskootworowych
Ocena:
·         4,5/5







1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dorota
Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards ;)
http://testuje-pisze-co-mysle-nie-oszukuje.blogujaca.pl/