piątek, 5 kwietnia 2013

Bielenda Młodzieńczy Blask matujący krem ultra nawilżający (cera mieszana, również wrażliwa)



Nasza skóra w szczególności zimową porą szczególnie potrzebuje odpowiedniego nawilżenia i pielęgnacji, dlatego bardzo się ucieszyłam z możliwości przetestowania matującego kremu ultra nawilżającego z serii Młodzieńczy Blask.  Krem można stosować zarówno na dzień, jak i na noc, konsystencja kremu jest odpowiednia, co sprawia, że krem szybko się wchłania, na dodatek ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który polubiłam od samego początku.  Nie raz się przyłapałam na tym, że otwierałam opakowanie tylko po to, by powąchać kosmetyk. Po 3 tygodniach regularnego stosowania mogę śmiało i z wielkim zadowoleniem stwierdzić, że moja skóra jest zdecydowanie bardziej nawilżona i sprawia wrażenie zadbanej. Jest ponadto aksamitna w dotyku i dostrzegam efekt zamaskowania niedoskonałości skóry. Odpowiednio odżywiona czeka na pierwsze promyki wiosennego słonka. W końcu będę mogła się pochwalić koleżankom zadbaną skórą, zdrową, gładszą cerą. Moja skóra dobrze znosiła zmienność pogody i stosowanie dodatkowych kremów chroniących przed zmienną pogodą okazało się zbędne. Według mnie krem ten jest kompleksowy i regularne stosowanie potwierdza jego skuteczność, określoną przez producenta jako efekt 7D. Ja bardzo często stosowałam krem pod makijaż, dzięki temu samo wykonanie makijażu było łatwiejsze, a efekt trwalszy.  Jeżeli się mogę do czegoś przyczepić to chyba do wielkości opakowania zewnętrznego, które sugeruje, że kremu jest bardzo dużo, tymczasem w środku znajduje się dużo mniejszy „słoiczek” z kosmetykiem. Wiadomo kupujemy wzrokiem, często nie czytając wszystkich informacji zawartych na opakowaniu, ale to już nasza sprawa, by być świadomym konsumentem. Krem spełnił moje oczekiwania i na pewno zostanie ze mną na dłużej niż tylko na okres samych testów, myślę, że jest wart swej ceny, a obietnice producenta co do zalet kremu na pewno nie są tylko pustymi słowami i szybko możemy się przekonać o skuteczności kremu.

Krótkie podsumowanie matującego kremu ultra nawilżającego Młodzieńczy Blask

Zalety:
  • Łagodny, przyjemny zapach
  • Konsystencja zapewniająca szybkie wchłanianie się
  • Skuteczność działania widoczna już po kilku dniach stosowania
  • Silny efekt nawilżenia skóry
  • Idealny pod makijaż
  • Zmniejsza i maskuje niedoskonałości skóry
Wady:
  • Właściwie to ich nie znalazłam, poza tym, że opakowanie zewnętrzne jest nieproporcjonalnie duże w stosunku do wielkości samego kremu
Ocena:
·         5/5




Brak komentarzy: