poniedziałek, 19 sierpnia 2013

NIVEA Nawilżający balsam pod prysznic – skóra normalna i sucha



W ramach Niebieskiej Rewolucji otrzymałam od NIVEA POLSKA do przetestowania nawilżający balsam do ciała przeznaczony dla skóry suchej i normalnej, zawierający morskie minerały. Balsam ten, wg producenta ma zapewnić uczucie jedwabiście miękkiej skóry. Bardzo się ucieszyłam z tego balsamu, z tego względu, że jako matka 10-miesięcznego, bardzo ruchliwego szkraba, dodatkowo z drugim szkrabem w brzuszku, mam niewiele czasu na codzienną pielęgnację mojej skóry. Balsam ten stosuje się w trakcie kąpieli, nakłada się go na umytą wcześniej skórę, odczekuje kilka sekund i spłukuje się nadmiar balsamu. Jak dla mnie jest to super produkt dla zabieganych osób, ja niestety często zapominałam lub po prostu nie miałam czasu na nałożenie balsamu nawilżającego po kąpieli, wiadomo zawsze trzeba było odczekać aż balsam się wchłonie, zajmowało to sporo czasu, a ja jednak wolę poświęcić czas mojemu dziecku, bo czas spędzony z dzieckiem to najlepsza inwestycja w jego przyszłość. Teraz dzięki balsamowi, którego nałożenie zajmuje dosłownie chwilę, moja skóra może liczyć na codzienną, regularną pielęgnację. Dodatkowo bardzo przypodobał mi się delikatny, subtelny zapach balsamu, który mnie relaksuje i sprawia, że kąpiel jest wyjątkowo przyjemna i połączona z aromatoterapią. Po 2 tygodniach stosowania uzależniłam się od tego zapachu, a wieczorna kąpiel stała się dla mnie przyjemnością. Może nie uzyskamy takiego poziomu nawilżenia jak przy stosowaniu zwykłego balsamu, ale biorąc pod uwagę, że zwykły balsam stosowałam raz w tygodniu, ze względu na brak czasu, to stosując balsam pod prysznic codziennie, moja skóra naprawdę jest zadbana, gładka, miła w dotyku. Balsam jest ponadto bardzo wydajny, łatwo się go aplikuje, a opakowanie zawiera aż 400 ml, więc wystarczy na dłużej. Według mnie jest to idealny balsam dla wszystkich zabieganych, którzy chcą zadbać o swoją skórę, a jednocześnie chcą mieć czas na inne sprawy.

Krótkie podsumowanie nawilżającego balsamu do ciała pod prysznic NIVEA

Zalety:
  • Szybki sposób na nawilżenie skóry
  • Delikatny, subtelny zapach
  • Duża wydajność
  • Łatwość aplikacji
  • Miłe zakończenie każdej kąpieli
Wady:
  • Nie nawilża aż tak dobrze jak zwykły balsam (biorąc pod uwagę pojedyncze użycie)
Ocena:
·         4,5/5



Brak komentarzy: