piątek, 30 sierpnia 2013

Podgrzewacz uniwersalny – Canpol babies



W ramach testowania mam na http://canpolbabies.com/pl otrzymałam do przetestowania podgrzewacz uniwersalny, który służy do podgrzewania butelek, słoików z jedzeniem, a także innych posiłków, które można umieścić na specjalnej miseczce. Nie ukrywam, że bardzo mnie ucieszyła możliwość przetestowania tego podgrzewacza, bo uciążliwe dla mnie było nocne karmienie mojego synka. Synek mimo, że ma już 10 m-cy budzi się nawet 2, 3 razy w nocy domagając się mleka, a że budzi się nieregularnie, więc nigdy nie wiem, o której godzinie przyda mi się ciepła woda do przygotowania mleka. Wcześniej umieszczałam butelkę z gorącą wodą w termoopakowaniu, ale często zanim synek się obudził woda była już chłodna i trzeba było iść do kuchni, by ją ponownie podgrzać. Teraz problem zniknął, jak się kładę umieszczam w podgrzewaczu butelkę i dzięki temu całą noc mam pod ręką wodę o temperaturze idealnej do zrobienia mleka, dzięki temu synek dostaje butelkę z mlekiem zanim zdąży się rozbudzić, dzięki temu po wypiciu mleka szybko zasypia ponownie. Do podgrzania butelki wystarczy niewielka ilość wody, podgrzewacz posiada termostat, trzeba więc na początku wyczuć, na jaki poziom podgrzania ustawić ów termostat, by podgrzewana woda/pokarm miał odpowiednią temperaturę. Szkoda, że nie można nastawić podgrzewacza tak, by np. podgrzał wodę do 40 stopni. Do podgrzewacza można wkładać wszystkie rodzaje butelek, również, że szerokootworowe. W wyjmowaniu małych pojemników pomocny jest specjalny podnośnik. Podgrzewacz ponadto ma bardzo ładny, opływowy kształt i stonowaną kolorystykę. Wg mnie podgrzewacz zdał egzamin i jest dla mnie sporym ułatwieniem w nocnym karmieniu. Jeżeli chcemy, by mieć od razu podgrzany pokarm, to potrzeba ok. 6 min, przy maksymalnym nastawieniu termostatu. Oczywiście czas podgrzewania uzależniony jest od ilości pokarmu, który chcemy podgrzać.


Krótkie podsumowanie podgrzewacza uniwersalnego Canpol babies

Zalety:
  • Bardzo praktyczny, szczególnie nocą
  • Dostosowany do różnych butelek, słoików, gęstego pokarmu
  • Niska cena
  • Ładny kształt i kolory

Wady:
  • Nie można określić pożądanej temperatury, do której chcemy nagrzać pokarm/wodę
Ocena:
·         4,5/5





2 komentarze:

Nieoczywista pisze...

Zostałaś wyróżniona w libster awrd na moim blogu info: http://freeismylive.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html

Pozdrawiam.

Agnieszka P pisze...

Zostałaś wyróżniona w liebster award na moim blogu info: http://agnieszkanet.blogspot.com/2013/09/niespodzianka.html

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.

Ps. zachęcam do obserwowania mojego bloga. Niebawem rozdanie!