czwartek, 31 stycznia 2013

GlySkinCare Mleczko Pilingujące Lotion Lite 5



To już kolejny kosmetyk tej firmy, który mogłam przetestować. Zafascynowana efektem poprzednich testów bardzo mnie ten fakt ucieszył, od razu po otrzymaniu produktu zabrałam się za testowanie. Już po pierwszej nocy zauważyłam efekt, moja skóra stała się w dotyku bardzo miła, niemalże jedwabista, z przyjemnością jej dotykam. Co prawda zapach towarzyszący nakładaniu do przyjemnych nie należy, wręcz odwrotnie, na szczęście po nałożeniu kosmetyku ten nieprzyjemny zapach szybki znika. Kosmetyk stosuje się na noc, trzeba pamiętać, by rano go zmyć.  Produkt jest wyposażony w łatwy w dozowaniu aplikator, dzięki temu nic się nie zmarnuje, a samo nałożenie kosmetyku trwa dosłownie chwilę. Szkoda, że na opakowaniu kosmetyku nie ma opisu jak go stosować, opis taki co prawda znajduje się na opakowaniu zewnętrznym, to jednak zazwyczaj wyrzucam i zostawiam sobie sam kosmetyk, by nie zaśmiecać mojego mieszkania. 
Po 2 tygodniach stosowania specyfiku jestem ponownie mile zaskoczona efektem działania produktu GlySkinCare, dziwię się tylko dlaczego tę markę odkryłam dopiero teraz. Moja skóra odmłodniała, dotykanie jej to sama przyjemność, jest gładka, miła w dotyku. Zauważyłam diametralny spadek ilości wyprysków, które do tej pory były moją zmorą, z przyjemnością patrzę w lustro. Mogę z czystym sumieniem śmiało stwierdzić, że zostałam wielką fanką kosmetyków firmy GlySkinCare i na pewno nie dlatego, że umożliwili mi przetestowanie ich produktów, ale dlatego, że ich kosmetyki mnie bardzo pozytywnie zaskakują i rozwiązują wiele moich problemów urodowych, mojej euforii nie sposób ująć w słowa. Z każdym dniem dzięki ich kosmetykom czuję się piękniejsza i bardziej pewna siebie.

Krótkie podsumowanie Mleczka Pilingującego Lotion Lite 5 GlySkinCare

Zalety:
  • Efekt jedwabistej skóry, miłej w dotyku
  • Wygodny aplikator
  • Poprawa wyglądu skóry
  • Zmniejszenie się ilości wyprysków, niedoskonałości skóry
  • Wygładzenie skóry
Wady:
  • Nieprzyjemny zapach podczas nakładania kosmetyku
  • Brak opisu sposobu użycia na opakowaniu kosmetyku (opis taki znajduje się tylko na opakowaniu zewnętrznym)
Ocena:

  • ·         5/5





Brak komentarzy: