piątek, 25 stycznia 2013

Tiny Love Karuzela Wyspa Marzeń



Mój synek otrzymał tę karuzelę jak miał zaledwie tydzień, wydawało mi się, że to zbyt wcześnie, ale okazało się, że nie. Od samego początku karuzela wzbudzała zainteresowanie dziecka, na początku kojący wpływ miała muzyka, mamy do wyboru zarówno muzykę klasyczną, jak i dźwięki natury, możemy wybrać sobie jedną melodię, lub ciąg 4 dostępnych melodii. Muzyka jest kojąca i relaksacyjna, ułatwia dziecku zasypianie. Nie minęło dużo czasu jak synek zaczął się interesować ruchomymi elementami karuzeli. Z każdym kolejnym tygodniem jego zainteresowanie wzrasta, często uśmiecha się do poruszających się zwierzątek (ptaszka, żyrafy i małpki), równie często do nich gaworzy, a na karuzelę może patrzeć godzinami. Czasami mam wrażenie, że rozmawia z nimi częściej niż ze mną. Dużym atutem karuzeli jest wytrzymałość baterii, jeszcze przed wyborem karuzeli myślałam o Fischer Price, jednakże w wielu opiniach pojawiało się narzekanie na szybko wyczerpujące się baterie i był to powód, że zdecydowałam się na Tiny Love. Karuzelę używamy już 3 miesiące kilka razy dziennie i cały czas na jednym zestawie baterii, przy czym są to zwykłe baterie marki Tesco za 8zł. Karuzela ma opcję lampki nocnej, jednakże jak dla mnie światło to jest zbyt ciemnie i włączam je tylko dlatego, że mój synek czasami lubi sobie na nie popatrzeć, ale przy tym świetle raczej niewiele by można zrobić. Karuzela jest bardzo kolorowa i radosna, kręcące się postacie są wielokolorowe i szeroko uśmiechnięte, obracają się o 360 stopni, więc wyglądają w każdej pozycji inaczej i patrzą dziecku prosto w oczy. Do karuzeli dołączony jest pilot, my jednak praktycznie z niego nie korzystamy, karuzela i tak się wyłącza samoczynnie po 20 min, poza tym, jeżeli ją wyłączymy pilotem, to już jej w ten sposób nie włączymy, tak czy tak trzeba będzie podejść do łóżeczka. Brakuje mi natomiast pokrętła głośności, można wybrać tylko między 2 stopniami głośności, więc niekiedy jestem zmuszona przykryć miejsce, z którego wydobywa się dźwięk kołderką, by dźwięk był cichszy. Sam mechanizm karuzeli jest cichy. 
Wiadomo rzeczy idealnych nie ma, ja jestem tą karuzelą zachwycona i nie wyobrażam sobie bez niej tych pierwszych miesięcy z dzieckiem, synek zasypia przy jej dźwięku, spokojnie leży w łóżeczku obserwując zwierzątka i rozwijając swoje zmysły, a ja mogę w tym czasie sporo prac domowych wykonać. Uśmiech synka i gaworzenie do zwierzątek to rzecz bezcenna.

Krótkie podsumowanie karuzeli Tiny Love Wyspa Marzeń

Zalety:
  • Karuzela wyłącza się sama po 20 min
  • Wytrzymałość baterii
  • Intensywne, kolorowe barwy
  • Uśmiechnięte elementy obracające się o 360 stopni
  • Przykuwa wzrok i wzbudza zainteresowanie dziecka na bardzo długo
Wady:
  • wyłączenie karuzeli pilotem uniemożliwia jej ponowne włączenie za pomocą pilota
  • światło lampki nocnej jest zbyt słabe
  • brak możliwości ustawienia głośności karuzeli na różnych poziomach
Ocena:

  • 4,5/5








Brak komentarzy: