poniedziałek, 9 października 2017

BLIK - płacę szybko i przyjemnie

Jestem osobą,która zazwyczaj chętnie korzysta z nowinek technologicznych, ale jakoś do tej pory wzbraniałam się przed aplikacją bankową w telefonie, ale stało się - postanowiłam spróbować. Zainteresowała mnie ostatnio tematyka szybkich i wygodnych płatności, określana jako BLIK i to ją postanowiłam wypróbować, czy rzeczywiście jest to tak szybko i przyjemnie jak donoszą źródła.
Na okazję wypróbowania BLIK-a nie musiałam długo czekać, akurat chciałam wspomóc zbiórkę pieniędzy na cel charytatywny i wśród dostępnych opcji płatności szybko dostrzegłam znaczek BLIK, kliknęłam na niego i równocześnie wygenerowałam w mojej aplikacji bankowej jednorazowy kod, który wpisałam przy płatności.

Jak było?-szybko, wygodnie, bez większej biurokracji, nie musiałam tracić czasu na włączanie komputera, na logowanie się do konta bankowego itp. i jednego jestem pewna, jak kolejny raz będę robić zakupy przez internet również skorzystam z opcji płatności BLIK, bowiem jest to spora oszczędność czasu i spore ułatwienie płatności. Ponadto BLIK to nie tylko płatności w sklepach online,ale również i w sklepach stacjonarnych, jak tylko dostrzeżemy logo BLIK-a w sklepowym oknie również możemy z tej opcji skorzystać i zrobić zakupy nawet, jak nie mamy przy sobie karty płatniczej. BLIK może ponadto zostać użyty przy wpłatach/wypłatach z bankomatu i co ciekawe, jak spotkamy drugą osobę,która korzysta z BLIK-a to możemy dokonać między sobą natychmiastowego przelewu nie czekając na sesje przychodzące/wychodzące w różnych bankach.
BLIK skradł moje serce już po pierwszym jego użyciu, według mnie warto jest poświęcić chwilę,by się zapoznać z możliwościami jakie nam oferuje i zacząć płacić szybko i przyjemnie niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy, wystarczy telefon, bankowa aplikacja mobilna,sześciocyfrowy kod BLIK i to cała filozofia. Skoro można płacić szybciej i wygodniej to czemu nie :) #blikijest

Brak komentarzy: